Besplatna dostava u Hrvatsku za narudžbe iznad 55 €

POČETNA > Za mame > Dojenje > Ručna izdajalica s bočicom


Značajke
Brand Philips Avent
Tip Ručna
Rad na baterije Ne
Održavanje Potpuno rastavite izdajalicu i bočicu te bijeli ventil s izdajalice. Dijelove možete oprati ručno ili u perilici posuđa.
Uključuje 1 ručna izdajalica, 1 Bočica Natural 125ml sa sisačem, 1kom poklopčić za zatvaranje bočice, 2 prsne blazinice
  • Ugodniji položaj prilikom izdajanja.
  • Nježna masažna prevlaka s osjećajem nježne stimulacije.
  • Sadrži Natural bočicu 125 ml i sisač za jednostavniju kombinaciju dojenja i hranjenja na bočicu.
  • Kompatibilno s cjelokupnim asortimanom proizvoda za hranjenje Philips Avent.

Upozorenja za izbjegavanje kontaminacije i za osiguravanje higijene:
- Zbog higijenskih razloga izdajalica namijenjena je samo za jednog korisnika.
- Prije prve i poslije svake sljedeće upotrebe očistite i dezinficirajte sve dijelove.
- Nemojte koristiti antibakterijska ili abrazivna sredstva za čišćenje dijelova izdajalice, jer to može uzrokovati oštećenje.
- Prije nego što dodirnete dijelove izdajalice i dojke, temeljito operite ruke sapunom i vodom kako biste spriječili kontaminaciju. Nemojte dodirivati unutrašnjost spremnika ili poklopaca.

Upozorenja za izbjegavanje problema, uključujući bol, s dojkama i bradavicama:
- Uvijek otpustite ručku da biste otpustili vakuum prije no što uklonite glavni dio izdajalice s dojke.
- Ako je vakuum neugodan ili uzrokuje bol, prestanite crpiti i izdajalicu skinite s dojke.
- Ako ne uspijete izdojiti mlijeko, nemojte se izdajati neprekidno više od pet minuta. Pokušajte se ponovno izdojiti kasnije tijekom dana.
- Ako postupak postane vrlo neugodan ili bolan, prestanite s upotrebom izdajalice i obratite se zdravstvenom stručnjaku.
- Upotrebljavajte dodatke i dijelove koje preporučuje Philips Avent.

Čišćenje i dezinfekcija

Prvi korak: Rastavljanje
Potpuno rastavite izdajalicu i bočicu. Također uklonite bijeli ventil s izdajalice.
Drugi korak: Čišćenje
Dijelove možete oprati ručno ili u perilici posuđa.
Upozorenje: Nemojte koristiti antibakterijska ili abrazivna sredstva za čišćenje dijelova izdajalice, jer to može uzrokovati oštećenje.

Korak 2A: Ručno čišćenje
1 Sve dijelove isperite pod mlakom vodom iz slavine.
2 Namačite sve dijelove 5 minuta u toploj vodi s blagom tekućinom za pranje posuđa.
3 Sve dijelove očistite čistom četkicom za čišćenje.
4 Sve dijelove temeljito isperite pod vodom iz slavine koja je hladna i čista.
5 Sve dijelove stavite na čisti ručnik ili stalak za sušenje i ostavite ih da se osuše na zraku.

Korak 2B: Pranje u stroju za pranje posuđa
Napomena: Boja hrane može obojiti dijelove.
1 Sve dijelove stavite na gornju policu perilice posuđa.
2 U uređaj stavite tekućinu ili tabletu za pranje posuđa i pokrenite standardni program.
3 Sve dijelove stavite na čisti ručnik ili stalak za sušenje i ostavite ih da se osuše na zraku.

Kompatibilnost
Philips Avent ručna izdajalica kompatibilna je sa svim dječjim bočicama iz asortimana Philips Avent Natural i čašicama s adapterom za pohranu Philips Avent.
Ne preporučujemo uporabu staklenih bočica Philips Avent Natural s izdajalicom.

NAPOMENA

Elektronska i tehnička pomagala nakon korištenja NE primamo u povrat iz higijenskih razloga.*

KUPNJA TEHNIČKE ROBE 
Reklamacije uvažavamo prema specifikaciji proizvođača za proizvod koji ste kupili. Svaki proizvod koji se reklamira ide u ovlašteni servis na pregled. Proizvode u trgovini ne mijenjamo prije nego ih pregleda ovlašteni servis. Proizvode u trgovini nećemo ispitivati na osnovnu funkcionalnost niti ćemo detektirati kvar na licu mjesta. Tehnički proizvod s nedostatkom/neispravan mora dobiti od ovlaštenog servisera “potvrdu o neispravnosti i nepopravljivosti”. Na temelju te potvrde, a u jamstvenom roku ostvarujete pravo na novi proizvod. Servis i rezervne dijelove osigurava ovlašteni zastupnik za Hrvatsku. Neispravni uređaj možete odnijeti direktno u ovlašteni servis ili ga poslati na našu adresu, nakon čega ćemo ga mi proslijediti u ovlašteni servis. Mi nismo ovlašteni servis i ne utvrđujemo da li je neki proizvod ispravan ili ne, niti odlučujemo o tome hoće li će biti zamijenjen/popravljen, sve reklamacije proslijeđujemo u ovlaštene servise. Prilikom prijave neispravnog proizvoda obavezno priložiti kopiju računa, jamstveni list, opis kvara te kompletnu dokumentaciju i orginalnu ambalažu. U jamstvo ne ulaze oštećenja nastala nestručnim rukovanjem, mehanička oštećenja, oštećenja zbog udara groma, prevelikog napona ili ishabanosti uređaja. Kupac prilikom uručenja kupljene robe treba provjeriti sadržaj pošiljke za sve pripadajuće dijelove navedene u specifikaciji proizvođača. U slučaju nedostataka molimo da nas obavijestite što je ranije moguće, a najkasnije u roku 48 sati od preuzimanja kupljene robe. Naknadne reklamacije ne možemo uvažiti. Ne odobravamo povrat ispravnih, a korištenih proizvoda ili robe koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otvorena nakon dostave. Tehnički proizvodi mogu se vratiti isključivo neotvoreni, nekorišteni, u originalnoj ambalaži. Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana, smatra se da Kupac nije ispunio svoju obavezu povrata robe te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava u cijelosti već se može raditi procjena umanjenja vrijednosti proizvoda.

# Snimite, objavite i volite!
Koristite hashtag #svijetbeba da biste imali priliku biti istaknuti na društvenim stranicama Svijet Beba.

DA LI SE DOSTAVA PLAĆA?

Dostava je besplatna za narudžbe veće od 55,00 €. Ako je narudžba manja od 55,00 € dostava se naplaćuje 4,00 €.

NAPOMENA: Dostava za namještaj naplaćuje se 14,00 € po artiklu, bez obzira na ukupni iznos narudžbe!

GDJE MOGU PRIMITI NARUDŽBU?

Narudžbu možeš primiti na bilo kojoj adresi u Republici Hrvatskoj.

Prilikom naručivanja upiši adresu na koju želiš primiti narudžbu. To ne treba biti ista adresa koja je na osobnoj iskaznici. Nama je bitna samo adresa na kojoj želiš primiti narudžbu.

KOJOM DOSTAVNOM SLUŽBOM ŠALJETE?

Pošiljke šaljemo GLS i Mail Boxs dostavnom službom, te dostavu možeš pratiti preko ove stranice.

U KOLIKO SATI ĆE BITI DOSTAVA?

Na dan dostave dobit ćeš SMS poruku u kojoj će pisati okvirni termin isporuke i dostavljačev broj telefona, pa ga možeš direktno kontaktirati za precizniji termin isporuke.

KOLIKO SE ČEKA DOSTAVA?

Isporuka proizvoda koji su na zalihi je u roku 3 radna dana. Ostale proizvode isporučujemo u roku 10 ili 30 radnih dana, odnosno 12 tjedana, ovisno o vrsti proizvoda. Okvirni rok isporuke naveden je kod svakog proizvoda.

Ako tvoja narudžba sadrži proizvode koji su na zalihi i proizvode kojima je rok isporuke duži, narudžba će ti biti isporučena kada svi proizvodi budu dostupni.

U iznimnim slučajevima, isporuka može biti duža od navedenog roka, ali o tome ćemo te na vrijeme obavijestiti.

ZADNJE PREGLEDANO

Ručna izdajalica s bočicom
Visa DinersClub Maestro MasterCard